Arte iragankorra
Helburua:
Iragankorrak diren gauzen garrantzia ulertu, eta artean lan kontzeptuala baloratu. Literatura eta poesiako gaiak era ludiko batez indartu.
Materialak:
Klerak eta boligrafoak, argazki-kamera eta bideo-kamera.
Proiektua:
- Arte liburuetan eta Interneten bilatutako arte iragankorraren eta Land Art-en irudiak iruzkindu.
- Taldeari, ideia-jasa batean, arte iragankorreko proiektuetarako proposamenak egiteko eskatu.
- Proiektuetako batzuk kalean egin daitezke. Bertan, eguraldia txarra/ona izan, ikusgai jarritako marrazkiak hondatzen joango dira, desegin arte.
- Marrazki bat egin dezakete baso batean, zuhaitzen gainean kleraz lerroak marraztuz.
- Hala, mihise handi baten itxura hartuko du basoak, eta ikuslea dagoen lekuaren arabera irakurriko dira marrazki optikoak.
- Ikastetxeko patioko zoruan kleraz marraztu ditzakete marrazki iragankorrak.
- Marrazki horiek jolas egiteko balio dute, gainean edo inguruan mugituz, eta harridura sorraraziko dute ikastetxeko gainerako ikasleen artean.
- Performance bat ere asma daiteke, koreografia sinple batean oinarritua.
- Denak gorputz bakar bat bihurtu behar dira batera mugitzean: alde batetik bestera mugitu behar dira eta bat-batean lurrera erori.
- Literaturako gaiak era ludiko batean indartzeko, mikro-poesiak idatzi, bat edo bi lerrotakoak.
- Mikro-poesiak eskuetan idatzi behar dituzte errotulkiz; garbitzean joango da tinta.
- Ekintzak bideoz edo argazkitan jaso daitezke